Inteligo jest internetowym kontem bankowym prowadzonym przez Powszechną Kasę Oszczędności Banku Polskiego, czyli PKO BP. Prowadzone jest od ono przez spółkę od 2002 roku. W 2010 i 2007 roku w rankingach najlepszych kont bankowych Inteligo zajęło pierwsze miejsce.
Wypłaty i wpłaty na koncie Inteligo
Klienci banku korzystający z konta Inteligo mają możliwość darmowych wypłat środków z następujących bankomatów:
- PKP Bank Polski
- eService
- BZ WBK
Rodzaje kont Inteligo i pełna oferta
Konta Inteligo dzielą się na kilka rodzajów, wśród których wymienić możemy:
- Konto prywatne Inteligo
- Konto wspólne Inteligo
- Konto firmowe Inteligo
- Rachunek oszczędnościowy
Dodatkowo w ofercie Inteligo znajdują się:
- Karty płatnicze
- Do konta prywatnego
- Do konta firmowego
- Karty kredytowe
- Płatności mobilne
- Przelewy i płatności
- System wypłat: Bankomaty bez granic
- Wiele kanałów dostępu do konta
- Miesięczne wyciągi z konta
- Umowy elektroniczne i podpisy elektroniczne
Specyfikacja usług konta Inteligo
W przypadku wymienionych powyżej usług prowadzonych w ofercie konta Inteligo ich specyfikacja wygląda następująco:
- Konto wspólne Inteligo
– wprowadzone może być nawet przez 3 różne osoby - Konto firmowe Inteligo
– przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla właścicieli spółek cywilnych oraz osób wykonujących zawody wolne - Rachunek oszczędnościowy
– charakteryzuje się 3% zyskiem w skali całego roku z możliwością dokonania wypłaty w każdej wybranej przez klienta chwili
– nie pobiera się opłat za jego otwarcie i prowadzenie - Karty kredytowe
– dostęp do kart kredytowych jest bardzo uproszczony, wystarczy jedynie złożyć wniosek on-line, bez wychodzenia z domu - Przelewy i płatności
– w przypadku konta Inteligo przelewy, wpłaty i płatności można wykonywać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę - Wypłaty w systemie „Bankomaty bez granic”
– za miesięczną opłatą wynoszącą 4 złote klient ma możliwość bezprowizyjnego dostępu do wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie - Kanały dostępu do konta
– do konta Inteligo klient ma ciągły i nieprzerwany dostęp za pomocą Internetu, telefonu komórkowego, serwisu mobilnego oraz za pomocą bezpłatnych bankomatów - Miesięczne wyciągi z konta
– bezpłatnie klient ma możliwość otrzymywania miesięcznych wyciągów z konta Inteligo na podany wcześniej adres e-mail - Umowy elektroniczne
– klient konta Inteligo ma prawo do otworzenia konta lub uzyskania kredytu odnawialnego online, bez wychodzenia z domu
– nie ma przymusu drukowania umów i odsyłania ich do banku
Właściwości konta prywatnego Inteligo
Konto prywatne Inteligo jest całkowicie darmowe, co jest jego największym plusem. Klient nie płaci więc za:
- Prowadzenie konta (0zł)
- Przelewy krajowe i zlecenia stałe (0zł)
- Wydanie karty i jej używanie, gdy miesięcznie rozlicza się w transakcjach bezgotówkowych na sumę 100 zł
- Wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego i BZ WBK
Jak skontaktować się z obsługą konta Inteligo?
PKO Bank Polski udostępnia parę infolinii związanych z kontem Inteligo dla wszystkich klientów banku w zależności od ich potrzeb:
- Dla osób posiadających konto Inteligo:
- 800 121 121numer dla dzwoniących w kraju
- +48 81 535 67 89 połączenie z telefonów komórkowych i z zagranicy
- +48 81 535 61 00 fax
- Dla osób pragnących otworzyć konto Inteligo
- 801 121 121 numer dla dzwoniących w kraju
- +48 81 535 60 00połączenie z telefonów komórkowych i z zagranicy
- Dla osób chcących zastrzec kartę Inteligo
- +48 81 535 66 66
W sprawie konta Inteligo z bankiem można również skomunikować się drogą tradycyjną, korespondencyjnie na adres:
Adres korespondencyjny:
Inteligo
Powszechna Kasa Oszczędności
Bank Polski Spółka Akcyjna
Pl. Bankowy 2
00-095 Warszawa
Opinie o koncie Inteligo są niezwykle przychylne. Również my uważamy, że jest to oferta ciekawa i interesująca, szczególnie dla młodych i dynamicznych osób.
Zapraszamy Państwa do zostawiania własnych opinii na temat konta Inteligo. Niezwykle pragniemy je poznać!